Obligatorisk skriveoppgave osv.

Har kommet i gang med vår første «skikkelige» obligatoriske oppgave. Jeg har valgt det nå litt obskure partiet NKP (Norges Kommunistiske Parti) fordi det har en klar ideologi, og viser dette klart gjennom sine nettsteder.

Fikk dessverre ikke mulighet til å gå på dagens seminar, så ligger vel litt dårligere an en jeg burde. Syns ikke helt at boken er den enkleste jeg har vært borte i heller, hva språk angår, på tross av at jeg føler meg bra kapabel i engelsk.

Menmen, det meste ordner seg etterhvert, selv om ting ser litt mørkere ut en til vanlig. Selv min kjære mac tok kvelden i går😥

Explore posts in the same categories: Ikke kategorisert

Legg igjen en kommentar

