Hovedoppgaven

Har fått Scott sin velsignelse til å være alene i gruppe, og er fornøyd med det. Han gav meg en advarsel om at de som var flere stort sett gjorde det bedre. Jeg får prøve å motbevise!🙂

Har tenkt litt på hva oppgaven skal være om. Har ikke helt fått med meg om jeg kan lage en nettside med hva som helst. Muligheter jeg har tenkt på er blant annet å lage en bandside/promoside om meg selv, eller lage en databasedrevet wiki til hjelp for studenter som vil organisere sine kunnskaper. Har tenkt mest på det siste, men spørsmålet blir om det er databasemuligheter på skolen, og om fagansvarlig vil like at det er en nettside med såpass fokus på det tekniske. Har selvsagt tenkt til å lage finfin layout, og lage en eksempelprofil om, tja, kanskje huin105? Jeg har ganske tro på ideén, og vet jeg skal klare å gjennomføre det. Har aldri sett noen andre som har laget noe tilsvarende.

Tror det kan bli bra! Jepp!

Explore posts in the same categories: hovedoppgaven

Legg igjen en kommentar

