Hei

Hei, jeg heter Peder Skeidsvoll, og tar HUIN105 denne våren, og på grunn av dette skriver jeg denne bloggen. Jeg begynte på UiB i 2003, og har Bachelor i Informatikk. Jeg tok permisjon, eller rettere sagt utsatt studiestart på, mastergraden, og skal begynne på den til høsten. Jeg tok i utgangspunktet et år fri for å studere italiensk, men grunnet for mange studiepoeng ble det problemer med å få stipend til utveksling.

Jeg er 23 år og kommer fra Bergen.

Explore posts in the same categories: Ikke kategorisert

Stikkord: ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Legg igjen en kommentar

